Během jarních prázdnin v Libereckém kraji (26.2. - 3.3.) nebudeme expedovat eshop s fyzickým zbožím (papírové střihy, pravítka, látky atd). Digitální zboží bude odcházet beze změny. Děkujeme za pochopení!

Jak vrátit nebo vyměnit zakoupené zboží

Nestává se to často, nicméně, stát se to může. Objednala sis od nás nějaké zboží, které bys potřebovala vrátit nebo vyměnit? Jak máš postupovat? 

(Celý postup najdeš v obchodních podmínkách, nicméně tam je to trochu "právničina", tady máš ten postup zpracovaný v lidštější formě.)

  1. Ujisti se, jestli máš na vrácení či výměnu zboží nárok! Vracet a měnit můžeš veškeré fyzické zboží mimo papírových střihů (tam se jedná o tisk na zakázku, samozřejmě, kdyby bylo se samotným tiskem něco v nepořádku, obrať se na nás - telefonicky nebo emailem.) Digitální střihy, které ti dorazí jako příloha emailu, není možné vracet, v rámci objednávky jsi souhlasila s tím, že v případě s jejich zpřístupněním se vzdáváš 14 denní lhůty pro odstoupení od smlouvy. Online zpřístupněné návody a online kurzy můžeš vrátit v případě, že ses od okamžiku koupě do okamžiku kladného vyřízení z naší strany nepřihlásila do akademie Šijeme hravě. V případě, že chceš vrátit návod nebo online kurz, informuj nás o tom ideálně na emailu marketing@sijemehrave.cz a čekej na naší odpověď. Do té doby do Akademie nepřihlašuj (!), abys nárok na vrácení kurzu/návodu neztratila. Pokud ke kurzu/návodu byly připojeny nějaké nevratné dárky, které už jsi čerpala (například střihy zdarma), jsme oprávněny si tyto dárky nacenit dle standardního ceníku platného v době objednávky a o jejich hodnotu ponížit vratnou částku. 
  2. Pokud nárok na vrácení či výměnu máš (například vadné příslušenství Fiskars, špatně zvolená velikost podešví atd.), informuj nás o této skutečnosti ideálně předem emailem na info@sijemehrave.cz nebo telefonicky na +420 721 909 677. Tím, že nás kontaktuješ předem,  budeme vědět,  že očekáváme nějaký balíček a  vyzvedneme jej neprodleně, abychom celý proces nezdržovali.
  3. Zboží nám zašli zpět. Zabal ho tak, aby nemohlo dojít k dalšímu poškození. Prosíme, uveď do kontaktů na příjemce telefonní číslo +420721909677 a email admin@sijemehrave.cz. Pro vratku zboží využij jednu z těchto možností. 
    1. Doručení na výdejní místo GLS přímo v naší provozovně - Šijeme hravě, 5. května 60/42, Liberec, 46001.
    2. Doručení libovolným přepravcem dle tvého výběru na adresu provozovny (POZOR, není shodná s fakturační adresou!) Šijeme hravě, 5. května 60/42, Liberec, 46001.
    3. Doručení na výdejní místo zásilkovny Textil Teko v Liberci
  4. Pokud jsi zboží reklamovala a přeješ si vrátit peníze, celý proces pro tebe tímto končí. Čekej už jen na naše  posouzení a kontakt, kdy tě budeme o výsledku reklamace informovat.
  5. Pokud jsi zboží měnila, vytvoříme ti v eshopu novou objednávku (se shodnou dopravou jako jsi měla v původní objednávce) a pošleme ti výzvu k platbě poštovného (případně rozdílovou cenu měněného zboží). Po uhrazení a doručení původního zboží k nám ti vyexpedujeme nové zboží.

Není ti něco jasné?

Obrať se na nás! Jsme tu pro tebe v pracovní dny na telefonu +420721909677 (vždy od 8:00 do 15:30), nebo na emailových adresách info@sijemehrave.cz (Lenka Kovářová) a marketing@sijemehrave.cz (Jana Schlegelová).